Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komputer w marketingu i reklamie

Tytuł :
Komputer w marketingu i reklamie
Autorzy :
Dąbkowski, Andrzej
Temat :
Komputery stosowanie marketing
Komputery stosowanie reklama
Rok wydania :
1991
Wydawca :
Warszawa : Międzynarodowa Szkoła Menedżerów
ISBN :
839002280X
Opis fizyczny :
80 s. : rys. ; 21 cm
Książka

LDR 00879nam|a2200253#i#4500
001 1592000073896
003 GORZ 002
005 20181001123007.1
008 090611s1991####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 839002280X
035 %a SowaIDT47572
040 %a GORZ 002 %c GORZ 002 %e PNN
044 %a pl
080 %a 339.138:659:004
100 1 %a Dąbkowski, Andrzej.
245 1 0 %a Komputer w marketingu i reklamie / %c Andrzej Dąbkowski.
260 %a Warszawa : %b Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, %c 1991.
300 %a 80 s. : %b rys. ; %c 21 cm.
650 9 %a Komputery %x stosowanie %x marketing
650 9 %a Komputery %x stosowanie %x reklama
856 4 # %u https://opac.wimbp.gorzow.pl/integro/site/recorddetail/1592000073896 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-900228-0-X
990 %a #P - Literatura popularno-naukowa

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
010 46683
Sygnatura :
WN 339

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies