Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa

Tytuł :
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa
Autorzy :
Mazur, Jolanta
Sznajder, Andrzej
Temat :
Marketing
Rok wydania :
1995
Wydawca :
Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa
ISBN :
8385746420
Opis fizyczny :
236 s., [8] s. tabl. kolor.: fot., rys., wykr. ; 23 cm
Książka

LDR 00871nam|a2200241#i#4500
001 1592000075842
003 GORZ 002
005 20181001123119.7
008 090611s1995####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8385746420
035 %a SowaIDT50443
040 %a GORZ 002 %c GORZ 002 %e PNN
080 %a 339.138:658.1/.5
100 1 %a Mazur, Jolanta.
245 1 0 %a Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / %c Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder.
260 %a Warszawa : %b Wyższa Szkoła Handlu i Prawa, %c 1995.
300 %a 236 s., [8] s. tabl. kolor.: %b fot., rys., wykr. ; %c 23 cm.
650 9 %a Marketing
700 1 # %a Sznajder, Andrzej.
856 4 # %u https://opac.wimbp.gorzow.pl/integro/site/recorddetail/1592000075842 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-85746-42-0
990 %a #P - Literatura popularno-naukowa

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
010 53032
Położenie :
Wypożyczalnia Naukowa
Sygnatura :
WN 339
Lokalizacja :
 

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies