Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : sposób myślenia i działania

Tytuł :
Marketing : sposób myślenia i działania
Autorzy :
Gracz, Leszek
Temat :
Marketing
Rok wydania :
2001
Wydawca :
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN :
8372411395
Opis fizyczny :
342 s. : il. ; 24 cm
Książka

LDR 01172cam#a2200289#i#4500
001 1592600874556
003 GORZ 002
005 20181001140712.8
008 130219s2001####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8372411395
040 %a GORZ 002 %c GORZ 002 %e PNN %d GORZ 002 %d GORZ 002
041 0 | %a pol
044 %a pl
080 %a 339.138
245 0 0 %a Marketing : %b sposób myślenia i działania / %c pod red. Józefa Perenca ; aut. poszczeg. cz. skryptu Leszek Gracz [et al.] ; Uniwersytet Szczeciński.
260 %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2001.
300 %a 342 s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. [331]-337.
650 9 %a Marketing
700 1 # %a Perenc, Józef %d (1945- ). %e Redakcja
700 1 # %a Gracz, Leszek.
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe (Uniwersytet Szczeciński). %4 pbl
856 4 # %u https://opac.wimbp.gorzow.pl/integro/site/recorddetail/1592600874556 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7241-139-5
980 %a 339.138 %y Marketing
990 %a #P - Literatura popularno-naukowa

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
010 70268
Położenie :
Wypożyczalnia Naukowa
Sygnatura :
WN 339
Lokalizacja :
 

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies